Her Gün 09:00-22:00


Kurumlara Özel Eğitim Programları

 Neden Kurumsal Çekim?

Markanızı ve Firmanızı Ölümsüzleştirin! – Neden Katalog?

Görselin ve görselliğin yarattığı etkiyi anlatmaya gerek yok artık. Firmanız için yaptıracağınız kurumsal fotoğrafçılık çekimleri ile:

• Firmanızın görsel yüzünü oluşturursunuz.

• Potansiyel müşterilerinize daha hızlı ulaşırsınız.

• İnternet sitelerinizde, toplantılarda, fuarlarda, diğer tanıtım araçlarında kullanabileceğiniz kurumsal fotoğrafçılık görsellerinizi edinmiş olursunuz.

• Kataloglarınızda paylaşacağınız yüksek kalitede fotoğraflarınız olur.

• Vermek istediğiniz mesajı en iyi şekilde aktarırsınız.

• Personellerinizi ve yönetici kadronuzu daha yakından tanıtırsınız.

• Çalışmalarınızı ve departmanlarınızı sergilemiş olursunuz.

• Rakiplerinizden bir adım önde olursunuz.

 

Çekimler Nasıl Olmalı?

Holdingler, bankalar, üniversiteler, turizm acentaları ve daha pek çok kuruluş markasının görsel sunumunu yapmak için birbirleriyle yarışıyorlar. Neden siz de bu listede yerinizi almıyorsunuz? Kurumsal fotoğrafçılık ile ürün ve hizmetlerinizi, şirket profilinizi, çalışan ve yönetim kadronuzu özel bir konseptte sunabilirsiniz.

Kurumsal çekimler profesyonel fotoğrafçıların elinden çıktığı zaman anlam kazanırlar. İyi bir kurumsal fotoğrafçılık çekim hizmeti aldığınızda kuruluşunuzu iyi bir şekilde anlatmış olursunuz. Firmanızın her köşesini potansiyel müşterilerinizin beğenisine sunabilir, sektörel güven oluşturabilirsiniz.

Amacımız Ne? Hedefimiz Ne? Kimlere Sesleniyoruz?

• Kurumsal fotoğrafçılık hizmetinde öncelikle fotoğraf danışmanları firmanızı ziyaret ederek talepleriniz hakkında genel bilgi almalı.

• Çekim yapılacak alanlar belirlenmeli.

• Yönetici ve personele en uygun tarih belirlenmeli ve kişiler kurumsal giysileri içinde olmalı.

• Eğer stüdyo çekimleri yapılacaksa ışık ve dekor hazırlanmalı.

• Konsept çekimlerinde içerik editörleri senaryo hazırlamalı.

• Yüksek çözünürlüğe sahip son teknoloji makinalar kullanılmalı.

• Kurumsal çizginizi yansıtacak şekilde olmalı.

• Kurumsal çekimler ilgi artıracak, beğeni kazandıracak ve merak uyandıracak şekilde olmalı.

• Fotoğraflar web sitelere, broşür, afiş ve bannerlara uygun şekilde düzenlenmeli.